Dit zijn de mediatoren

Stef: Ik wil mediator worden, omdat ik het leuk vind om kinderen te helpen en conflicten op te lossen.

Hugo: Ik wil graag mediator worden, omdat ik graag kinderen wil helpen en ze blij maken en conflicten wil oplossen.

Gwen: Ik wil mediator zijn, want ik wil conflicten oplossen en daar door de school liever maken!

Daan: Ik wil conflicten op school oplossen en kinderen blij maken, dan wordt het een nog betere school.

Bram: Ik wil een mediator worden en ruzies stoppen en de school zo veel helpen als maar kan om de ruzies te verminderen!

Evi: Ik wou mediator worden, omdat ik het fijn vind om kinderen te helpen en ik vind het ook fijn om op een school te zitten waar alle conflicten opgelost worden, zodat het een school wordt met vrede ik vind het ook niet leuk om te zien als kinderen ruzie hebben en ik wil het zelf natuurlijk ook niet dus daarom wou ik mediator worden.

Doris: Waarom ik mediator wil  worden? Ik wou  mediator worden, omdat ik het fijn vind om kinderen te helpen en om conflicten op te lossen. En ik wil niet dat kinderen ruzie hebben en ook niet dat ik zelf ruzie heb natuurlijk. Daarom wou ik mediator worden.

Daan: Ik wou mediator worden, zodat iedereen blij kan zijn en geen verdriet meer heeft en geen sacherijn en zeker geen pijn.

Veerle: Ik wil mediator worden, omdat ik vroeger zelf heel veel gepest werd en ik heb heel snel medelijden met anderen, maar ik kan wel rustig blijven.

Doris: