Kinderredactie

De nieuwe kinderredactie isssss! Silke, Casper, Caitlhynn, Bram, Juul en Sofie. Casper: Ik wil mezelf wel even voorstellen, ik ben nieuw in de kinderredactie en ik hou heel erg van voetbal. Ik zit in groep 7. Silke: hoi ik ben Silke 11 jaar oud en zit in groep 8, ik heb vorig jaar ook in de kinderredactie gezeten. Ik vind het leuk dat ik dit jaar weer mag mijn hobby’s zijn tekenen en schilderen. Sofie: hoi ik ben Sofie en dit is mijn 2e jaar in de kinderredactie. Ik zit nu in groep 8 en ben 11 jaar, mijn hobby’s zijn tekenen,bakken,lezen en Harry Potter films kijken. Caithlynn: Hoi ik ben Caithlynn ben 11 jaar oud zit in groep 7, ik heb vorig jaar ook in kinderredactie gezeten. Mijn hobby’s zijn paardrijden en voor mijn pony zorgen en tekenen. Bram: Hoi ik ben Bram ik ben 11 jaar ik zit in groep 8 en het is mijn tweede jaar als kinderredactie lid. Mijn hobby’s zijn creatief en zwemmen.